Nog 2 nachtjes

25 februari 2016 - Staphorst, Nederland

Bijna is het zover. Zaterdag stap ik in het vliegtuig richting Suriname, Paramaribo. De omstandigheden zijn iets gewijzigd. I.p.v. samen stap ik nu toch alleen in het vliegtuig en ga ik deze uitdaging alleen aan. Maar ik heb er nog steeds super veel zin in. Via deze website en via Facebook kun je mijn blogs volgen. Reacties vind ik erg leuk en wanneer ik tijd heb zal ik op deze reacties dan ook reageren. Groetjes vanuit het nu nog koude Nederland.

1. Els marcussen:
    25 februari 2016
    hoi Pamela. wat super leuk dat dit nieuwe avontuur aan gaat. wij wensen je een hele goede reis en heel veel leerzame plezierige weken in Suriname. vanuit Den Helder een dikke knuffel van ons.
  2. Inge Wierenga:
    Hoi Pamela
    Heel veel succes en een mooie tijd toegewenst!
  3. Jacqueline:
    25 februari 2016
    Heel veel plezier Pamela en zie in de zomer weer op de Tukseweg
  4. Saskia:
    Hey wat leuk dat we mee mogen genieten.
    Heel veel succes en vooral plezier daar in het warme zonnetje.
  5. Natasja Landman:
    Hey Pammie,,

HEEEEEL, HEEL, heel veel plezier in Suriname.! Geniet ervan Pam, goede reis en maak er wat moois van :) We zien je van't zomer wel weer, dan gaan we wel weer dansjes maken en drankjes drinken!!!!..